در کشور ما کپی خور کردن کنسول‌ها امری متداول بین گیمرها است تا بتوانند هزینه‌های تهیه بازی‌ها را کاهش دهند. اما این موضوع مشکلات و معایبی را به همراه خواهد داشت که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم. اگر می‌خواهید بدانید کپی خور کردن پلی استیشن چه معایبی دارد، ادامه مطلب را از دست ندهید. در ادامه با گامالوپ همراه باشید.

بازی‌های ویدیویی سرگرمی حال حاضر بسیاری از جوانان در سراسر دنیا هستند. اما مشکلات اقتصادی کشور ما که ترکیبی است از بالا بودن قیمت بازی‌های ویدویی و کم بودن درآمد کاربران، موجب شده که بسیاری از افراد رو به استفاده از کنسول‌های کپی خور بیاورند.

در واقع کسانی که از این نوع دستگاه‌ها استفاده می‌کنند، قصد دور زدن شرکت سونی (Sony) را دارند تا بتوانند بازی‌های مختلف را صرف کمترین هزینه تجربه کنند. اما این امر مشکلات و محدودیت‌هایی را نیز برای گیمرها به وجود می‌آورد. ما در ادامه این مقاله به معرفی معایب استفاده از دستگاه پلی استیشن کپی خور اشاره خواهیم کرد.

اما پیش از ادامه مطلب پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه اکانت قانونی PS4 به فروشگاه گامالوپ مراجعه کنید تا بتوانید از بهترین قیمت‌ها بهره‌مند شوید.

احتمال مسدود شدن

معایب دستگاه پلی استیشن کپی خور

از آن جایی که هک و کپی خور کردن کنسول کاملا غیر قانونی است،‌احتمال دارد که مشکل مسدود یا بن شدن برای شما به وجود آید. اگر وقتی به اینترنت متصل هستید، سونی متوجه این اقدام شما شود، به سرعت پلی استیشن‌تان را بن خواهد کرد.

عدم توانایی در تجربه بازی‌های آنلاین

بازی‌های آنلاین و چند نفره یکی از سرگرمی‌های اصلی گیمرها به حساب می‌آیند و بسیاری از افراد اوقات فراغت خود را با تجربه این آثار سپری می‌کنند. اما کسانی که از پلی استیشن کپی خور استفاده می‌کنند، نمی‌توانند این چنین بازی‌ها را تجربه کنند.

عدم دریافت به روز رسانی‌های تازه

سونی هر از چند گاهی آپدیت‌هایی برای کنسول‌های خود منتشر می‌کند. این به روز رسانی‌ها به بهبود سرعت کمک کرده و قابلیت‌های جدیدی را به دستگاه اضافه می‌کنند. با این حال کاربرانی که کنسول کپی خور دارند، از چنین مزیتی محروم خواهند بود.

انجام مکرر فرآیند هک کردن بعد از هر بار خاموش و روشن شدن کنسول

معایب دستگاه پلی استیشن کپی خور

کسانی که از پلی استیشن 4 کپی خور استفاده می‌کنند، باید پس از هر مرتبه خاموش و روشن کردن آن، دست به هک دستگاه بزنند. این فرآیند پس از مدتی واقعا آزار دهنده می‌شود. پس اگر حوصله انجام کارهای تکراری را ندارید، مطمئن باشید که از این امر اعصاب خرد کن به سرعت خسته خواهید شد.

عدم بهره‌مندی از PSN

PSN یا PlayStation Network را می‌توان شبکه اصلی پلی استیشن دانست. به لطف این شبکه می‌توانید به بازی‌ها دسترسی داشته و به مدیریت حساب کاربری‌تان بپردازید. اما کنسول‌هایی که کپی خور می‌شوند، امکان دسترسی به PSN را نخواهند داشت.

ناتوانی در دسترسی به بازی‌های جدید

کسانی که دست به کپی خور کردن کنسول پلی استیشن خود می‌زنند، از تجربه بازی‌های جدید محروم خواهند شد. هر ساله شرکت‌های مختلف آثار جذاب و فوق‌العاده باکیفیتی را راهی بازار می‌کنند. صد البته سونی نیز در انتشار بازی‌های انحصاری کم نمی‌گذارد. اما کسانی که دارای کنسول کپی خور هستند نمی‌توانند از آثار جدید بهره‌مند شوند و احتمالا به خاطر این موضوع افسوس خواهند خورد.

ناتوانی در کنترل دستگاه با گوشی موبایل

معایب دستگاه پلی استیشن کپی خور

روی گوشی موبایل‌تان می‌توانید برنامه‌ای برای مدیریت کنسول نصب کنید. این برنامه با اینترنت فعالیت می‌کند. اما این امکان برای کنسول پلی استیشن کپی خور در دسترس نخواهد بود.

این بود هر آنچه باید درباره معایت هک و کپی خور کردن پلی استیشن می‌دانستید. نظر شما درباره این امر چیست؟ به نظر شما بزرگترین مشکل در کپی خور کردن کنسول کدام مورد است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.