یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند سال اخیر، بدون شک بازی God of War Ragnarok بوده است. اما بالاخره تاریخ عرضه این اثر مشخص شد. ما قصد داریم خبرهای جدید در این رابطه را با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه این خبر با گامالوپ همراه باشید.

همان‌طور که در خبرهای گذشته گفته بودیم، کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War (2018)، تاکید کرده بود که بازی مورد انتظار God of War Ragnarok در سال جاری میلادی در دسترس قرار می‌گیرد. در ماه گذشته شایعات زیادی منتشر شد مبنی بر این که این اثر قرار نیست در سال 2022 یا حتی 2023 عرضه شود. اما از همان اول هم به نظر می‌رسید که تیم سازنده کاملا مطمئن هستند که می‌توانند این اثر را تا پیش از پایان سال جاری میلادی راهی بازار کنند و برنامه‌شان برای عرضه بازی دچار تغییر نشده است.

تاریخ عرضه گاد اف وار جدید :

حال ما بالاخره می‌دانیم که بازی گاد آف وار راگناروک چه زمانی قرار است منتشر شود. سونی رسما اعلام کرد که این اثر مورد انتظار قرار است در تاریخ 9 نوامبر سال جاری میلادی (18 آبان ماه) برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار بگیرد. حال گیمرها می‌توانند با خیال راحت عرق حاصل از استرس عدم انتشار بازی در سال جاری که به دلیل شایعات اخیر بر پیشانی‌شان جاری شده بود را پاک کنند. این تاریخ همراه با تریلری سینمایی و کوتاه در دسترس قرار گرفت. در این ویدیو ما شاهد حضور کریتوس (Kratos) و آترئوس (Atreus) هستیم که در برابر دشمنان مختلفی می‌جنگند و صحبت‌هایی درباره این که تنها نیستند صورت می‌گیرد. در انتها نیز ما آن‌ها را در برابر دشمنی که به نظر می‌رسد فنریر (Fenrir) است، می‌بینیم. علاوه بر این، سونی اعلام کرد که گیمرها می‌توانند بازی God of War Ragnarok را از تاریخ 15 جولای (24 تیر ماه) پیش‌خرید کنند. همچنین از برخی از نسخه‌های این بازی نیز رونمایی شد. در صورت پیش‌خرید کردن این اثر، آیتم‌هایی با تم برفی برای پوشاندن کریتوس و آترئوس در اختیارتان قرار می‌گیرد.

قابل ذکر است که چهار نسخه مختلف از بازی گاد آف وار رگناروگ در دسترس قرار خواهد گرفت. این موارد Standard ،Digital Deluxe ،Collector و Jotnar هستند. Digital Deluxe ،Collector و Jotnar روی هر دو نسل اخیر کنسول‌های سونی قابل تجربه خواهند بود. اما اگر شما نسخه استاندارد را برای پلی استیشن 4 خریداری کنید، باید برای دریافت نسخه نسل جدید نیز 10 دلار بپردازید. هنوز قیمت هیچ کدام از این نسخه‌ها اعلام نشده است. اما می‌تواند انتظار داشت که نسخه Jotnar از دیگر موارد قیمت بالاتری داشته باشد؛ زیرا این نسخه شامل یک صفحه گرامافون، Pin Set، نقشه پارچه‌ای، یک ماکت 16 اینچی از Mjolnir و موارد دیگر می‌شود.

این بود خبرهای جدید درباره تاریخ عرضه بازی God of War Ragnarok. نظر شما درباره این بازی چیست؟ دوست دارید چه تغییراتی را در این اثر نسبت به نسخه پیشین ببینید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot