آخرین نسخه از مجموعه شبیه‌سازی فوتبالی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) که با نام FIFA عرضه خواهد شد، بازی فیفا 23 است. اما این اثر دقیقا چه زمانی عرضه خواهد شد؟ ما در این مطلب قصد داریم به اطلاعاتی که درباره تاریخ انتشار بازی FIFA 23 داریم، اشاره کنیم. پس در ادامه با گامالوپ همراه باشید.

بازی فیفا 23

EA Sports معمولا از زمان عرضه اولین نسخه تا همین اواخر، تمام آثار شبیه‌سازی فوتبالی‌اش را در آخرین جمعه ماه سپتامبر منتشر کرده است. تنها استثنی در این بین بازی FIFA 21 است که در ماه اکتبر سال 2020 (6 اکتبر) راهی بازار شد. به همین دلیل هم ما انتظار داریم بازی فیفا 23 در آخرین جمعه ماه سپتامبر، یعنی 30 سپتامبر (8 مهر ماه) عرضه شود و به نظر نمی‌رسد که تغییری در برنامه‌های EA رخ دهد.

احتمالا سازندگان برنامه‌ای هم برای کسانی که بازی را پیش‌خرید می‌کنند، داشته باشند. انتظار می‌رود این افراد در تاریخ دوشنبه، 26 سپتامبر (4 مهر ماه)، بتوانند به بازی دسترسی پیدا کنند. قابل ذکر است که بازی FIFA 23 برای ایکس باکس سری ایکس اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی (Origin و Steam) و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود یک Legacy Edition نیز برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. در نهایت نیز باید بگوییم که هنوز به صورت رسمی تاریخ عرضه این اثر مشخص نشده و این تاریخ‌ها ممکن است در ماه‌های پیش رو تغییر کنند.

این بود هر آن چه ما از تاریخ عرضه بازی FIFA 23 می‌دانیم. نظر شما درباره این بازی چیست؟ دوست دارید چه ویژگی‌هایی در این اثر ببینید؟ و به نظر شما عکس کاور امسال بازی فیفا 23 چه کسی خواهد بود ؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Mirror