پیش از این قرار بود فصل جدید بازی COD: Black Ops Cold War به تاریخ 20ام آذر ماه به شکل رسمی عرضه شود، اما این عرضه با تاخیر همراه شده و در وب سایت اکتویژن زمان عرضه و انتشار رسمی آن، پس از اعلام این تاخیر، 26ام آذر ماه یعنی 6 روز بعد از زمانی که در نظر گرفته شده بود، تعیین شد.

تاخیر انتشار COD: Black Ops Cold War

به این ترتیب برای تجربه بازی های Call of Duty: Black Ops Cold War و بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone باید چیزی نزدیک به یک هفته بیشتر از زمان قبلی، منتظر بمانیم. البته قبل از این علاقه مندان به این سبک بازی، بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone را با نسخه فصل دوم کال آف دیوتی مدرین وارفیر را دریافت کرده و شانس تجربه آن را داشته اند. همین طور آخرین نسخه کال اف دیوتی بلک اوپس کولد وار نیز به بازار وارد شده است و به نظر می رسد که گیمرهای حرفه ای در اقصی نقاط جهان، سخت سرگرم پشت سر گذاشتن مراحل و فضای این بازی ها هستند.

COD: Black Ops Cold War

اما انگار تاخیر یک هفته ای در تاریخ عرضه فصل جدید بازی Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone موفق شده به قدر کافی خلق گیمرها را تنگ نماید. چیزی که به نظر می رسد این است که علت اصلی این تاخیر پیچیده شده سه به روز رسانی برای این بازی ها در یک زمان واحد بوده است.