چندی پیش بود که به شکل رسمی نسخه بازآفرینی یا همان ریبوت شده Call of Duty: Modern Warfare 2 معرفی شد. از همان زمان معرفی تاکنون بسیاری از گیمرها و افراد علاقه‌مند به سری‌ بازی‌های کالاف دیوتی، منتظر عرضه این نسخه هستند. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی کالاف دیوتی مدرن وارفار 2 نسخه ریبوت شده بپردازیم.

داستانی بازی کالاف دیوتی 2

داستان بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

بسیاری از گیمرها تصور می‌کنند که این نسخه دقیقا داستان و شمایلی شبیه به نسخه 2009 این بازی دارد؛ اما این تصور کاملا اشتباه است زیرا نسخه 2022 نسخه‌ ریبوت شده کالاف دیوتی مدرن وارفار 2 2009 خواهد بود.

در واقع همین نسخه ریبوت شده و بازآفرینی است که باعث می‌شود انتظار داستانی مشابه به نسخه 2009 را نداشته باشیم. لازم به ذکر است که کالاف دیوتی مدرن وارفار 2 برای اولین بار در سال 2009 منتشر و عرضه شد.

البته نمی‌توان گفت که این نسخه ریبوت شده هیچ شباهتی به نسخه اول ندارد، بلکه ممکن است شباهت‌هایی هم میان این دو نسخه وجود داشته باشد؛ اما اینکه بگوییم تمام بخش‌ها و قسمت‌های بازی شبیه به نسخه قدیمی است، کاملا اشتباه خواهد بود.

به عبارتی دیگر، شما در بازی کالاف دیوتی مدرن وارفار 2 نسخه ریبوت شده، کاملا با یک بازی جدید مواجه هستید که ممکن است شباهت‌های کوچکی به نسخه پیشین خود داشته باشد.

با توجه به اطلاعاتی که در مورد بخش داستانی بازی Call of Duty®: Modern Warfare® II نسخه ریبوت شده لو رفته، به احتمال زیاد خط داستانی این بازی مربوط به مبارزه با مافیای مواد مخدر در کشور کلمبیا است.

لازم به ذکر است که طبق اطلاعات لو رفته، این بازی یک حالت جدید به نام Attackers vs Defenders را هم اضافه کرده است. این حالت بازی را در سری بازی‌هایی مانند کالاف و Rainbow نیز مشاهده کردید.

دو گروه در قالب تیم‌های حمله‌کننده و دفاع‌کننده باید برای رسیدن به پیروزی با یکدیگر مبارزه کنند. بدون شک اضافه شدن این حالت می‌تواند جذابیت‌های بازی کالاف دیوتی مدرن وارفار 2 2022 را دوچندان کند.

تاریخ عرضه بازی کالاف دیوتی مدرن وار فار2

تاریخ عرضه بازی Call of Duty®: Modern Warfare® II

شرکت معروف سازنده سری بازی‌های کالاف دیوتی یعنی اکتیویژن در زمان انتشار گیم‌پلی بازی کالاف دیوتی مدرن وارفار 2 نسخه ریبوت شده اعلام کرد که تاریخ عرضه این بازی روز بیست و هشتم اکتبر 2022 (28 October 2022) میلادی معادل 6 آبان ماه 1401 شمسی خواهد بود.

البته توجه داشته باشید که نسخه بتای کالاف دیوتی مدرن وارفار 2 ریبوت شده زودتر از زمان اعلام شده توسط اکتیویژن عرضه خواهد شد. در واقع گیمرهایی که بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی بعد از سال‌های زیادی هستند، می‌توانند نسخه بتا را زودتر از زمان اعلام شده در اختیار داشته باشند.

همانطور که می‌دانید، در نسخه بتا بازیکنان فقط به بخش آنلاین بازی دسترسی خواهند داشت؛ به همین دلیل برای دسترسی به دیگر بخش‌های این بازی باید تا 28 اکتبر منتظر بمانید.

انتظار می‌رود که در همان تاریخ اعلام شده توسط اکتیویژن، شاهد عرضه نسخه ریبوت شده کالاف دیوتی مدرن وارفار 2 باشیم و عرضه بازی با تعویقی مواجه نشود.

بازی Call of Duty®: Modern Warfare® II

کیفیت و گرافیک بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

همانطور که بارها گفته شد، این بازی نسخه ریبوت شده کالاف دیوتی مدرن وارفار 2 2009 است. این نسخه در تمام بخش‌ها پیشرفت‌های گرافیکی بسیار زیادی خواهد داشت و مطمئنا کاربران از اجرای بازی لذت خواهند برد.

هوش مصنوعی و حالت و حرکات بدن کاراکترها و حتی دشمنان در این بازی به طرز چشمگیری واقع‌گرایانه‌تر خواهد شد و این موارد به خوبی در گیم‌پلی‌های منتشر شده قابل لمس‌ هستند.

با توجه به گیم‌پلی‌هایی که از این بازی منتشر شده است، طراحی فضاهای مختلف بازی هم نسبت به نسخه‌های قبل پیشرفت خوبی خواهد داشت و حالت واقعی‌تر به خود خواهد گرفت.

به هر حال انتظار می‌رود که در این نسخه از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 شاهد صحنه‌های گرافیکی و باکیفیتی باشیم. با توجه به اینکه اکتیویژن بر روی گرافیک و کیفیت سری بازی‌های کالاف دیوتی توجه ویژه‌ای دارد، کاملا قابل انتظار است که این نسخه‌ هم مانند نسخه‌های پیشین پیشرفت‌های گرافیکی زیادی داشته باشد.

تمام موارد گفته شده در بالا را به راحتی می‌توانید در گیم‌پلی‌های منتشر شده مشاهده کنید.

بازی جدید Call of Duty: Modern Warfare 2

جمع بندی نهایی

در این مقاله به بررسی داستان و گرافیک بازی Call of Duty®: Modern Warfare® II پرداختیم و تاریخ عرضه آن را اعلام کردیم. بدون شک اکثر گیمرهایی که تا به حال سری بازی‌های کالاف دیوتی را تجربه کرده‌اند، از اجرای این بازی هم لذت خواهند برد. برای تهیه لارب کالاف دیوتی مدرن وار فر 2 میتوانید از طریق فروشگاه گامالوپ افدام به خرید اکانت قانونی Call of Duty Modern Warfare 2 کنید