بهترین بازی‌های پلی استیشن ۵، معرفی‌ ۱۰ بازی برتر!

هنوز دو سال از عمر ps5 نگذشته که آرشیو آن از بازی‌های پرهیجان و جذابی پر شده که انتخاب را برای مخاطبان دنیای پلی استیشن کمی سخت کرده است. در همین راستا با گامالوپ همراه می‌شویم تا 10 مورد از بهترین و برترین بازی‌های پلی استیشن 5 را در این مقاله به شما معرفی کنیم. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

بازی Assassin’s Creed Valhalla یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 5

1- Assassin’s Creed Valhalla

سری بازی‌های اساسینز کرید یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های قدیمی و با سابقه است. بازی Assassin’s Creed Valhalla آخرین بازی از مجموعه اساسینز کرید است. اگر دوست دارید سفر در زمانی داشته باشید و به دوران وایکینگ‌های بریتانیا بروید، این بازی را تجربه کنید. شما در نقش ایوور کنترل بازی را به دست دارید و می‌توانید تا حدودی خط بازی را تغییر دهید.

بازی Assassin’s Creed Valhalla نسبت به نسخه ps4 بهبود یافته و با سرعت 60 فریم در ثانیه قابلیت اجرا دارد. با خرید اکانت قانونی می‌توانید از بازی جنگی Assassin’s Creed Valhalla لذت ببرید.

2- Call of Duty: Black Ops Cold War

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War جدیدترین بازی از مجموعه بازی‌های کال آف دیوتی است. شما در نقش فردی با نام بل با یک گروه تروریستی نبرد می‌کنید. بل مأموریت‌های مختلفی خواهد داشت و به چند کشور مانند ویتنام، برلین و روسیه سفر می‌کند. Call of Duty: Black Ops Cold War از اتفاقات واقعی الهام گرفته است اما بازگشت مردگان و زامبی‌ها، جذابیتی دو چندان به خط داستانی بازی بخشیده است.

اگر به داستان‌های معمایی علاقمندید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War را از دست ندهید. با خرید گیفت کارت پلی استیشن نیز می‌توانید به قابلیت‌های بیشتری از شرکت سونی دسترسی داشته باشید و از بازی‌های خود نهایت لذت را ببرید.

3- FIFA 22

بازی FIFA 22 از سری بازی‌های جذاب و پرطرفدار FIFA ساخته شرکت EA است. FIFA 22 آخرین سری از بازی‌های قدیمی فوتبال است و با اضافه شدن فناوری Hyper Motion جان تازه‌ای یافته است. به لطف پیشرفت‌های بصری و گیم‌پلی بازی فیفا 22 نسخه‌ای کاملاً متفاوت از سری‌های قبل تر خود است. FIFA 22 اولین سری شبیه ساز فوتبال است و طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا با خود همراه کرده است.

پیشرفت‌های FIFA 22 باعث شده که طرفداران فوتبال رایانه‌ای بی‌صبرانه در انتظار رسیدن نسخه FIFA 23 در سال جاری باشند. برخی از هوادارن نیز اقدام به پیش خرید اکانت قانونی FIFA 23 از گامالوپ کرده‌اند تا مزایای بیشتری را از شرکت EA دریافت کنند.

4- God of War: Ragnarok

مجموعه God of War یکی از جذاب‌ترین بازی‌های پلی استیشن 5 است. سری جدید God of War: Ragnarok داستان نیروی‌های خارق العاده کریتوس در جنگ با خدایان و دو دشمن سرسختش با نام‌های ثور و فریا در سرزمین نورس است. در سری God of War: Ragnarok آترئوس، پسر کریتوس بزرگ شده و به دبنال پاسخ سؤالات خود است. آترئوس از بی‌تجربگی درآمده و به دنیای خود وارد می‌شود و کریتوس در جنگ با خدایان سرزمین نورس به دنبال انتقام خانواده خود است.

God of War: Ragnarok مورد پسند کسانی است که به بازی‌های اکشن و ماجراجویانه علاقه دارند. با خرید اکانت قانونی God of War Ragnarok از فروشگاه بزرگ گامالوپ می‌توانید به دنیای بازی وارد شوید و از زمانی که در سرزمین نورس صرف می‌کنید نهایت لذت را ببرید.

5- Chicory: A Colorful Tale

بازی جذاب و پر از رنگ Chicory: A Colorful Tale یک گیم به یاد ماندنی برای هر سنی است. دنیای Chicory: A Colorful Tale مانند یک کتاب رنگ آمیزی بزرگ چیده شده است. با ناپدید شدن قهرمانی که دنیا را رنگارنگ نگه می‌دارد با قلمو جادویی او روبرو می‌شوید و با حل معماها به رنگ‌آمیزی دنیای سیاه و سفید کنونی می‌پردازید.

بازی Chicory: A Colorful Tale به شما امکان تجربه دوباره لذت رنگ‌آمیزی را می‌بخشد و لبخندی عمیق را بر لبانتان می‌آورد.

6- Final Fantasy 7 Remake Intergrade

سری بازی‌های فاینال فانتزی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کلاسیک نقش‌آفرینی است. سری قبل بازی محبوب   Final Fantasy 7 Remake  رو روی ps4 با استقبال بسیار خوبی همراه شد. بر همین اساس سری بهبودیافته بازی با نام Final Fantasy 7 Remake Intergrade برای کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن 5 به بازار عرضه شد.

Final Fantasy 7 Remake Intergrade با سرعت 60 فریم در ثانیه و سبک مبارزه سریع به یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 تبدیل شده است. حتما با داشتن امکانات خوب مانند مانیتور، صندلی گیمینگ، نور و فضای مناسب یک تجربه لذت بخش را از بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade خواهید داشت.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات در زمینه صندلی گیمینگ مناسب، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتما چک لیست کاملی از راهنمای خرید صندلی گیمینگ را مطالعه کنید.

7- Demon’s Souls

Demon’s Souls یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 است. Demon’s Souls از سری بازی‌های سولز لایک است و در سال 2009 برای اولین بار برای ps3 به بازار عرضه شد. شرکت سونی برای بازسازی این بازی سنگ تمام گذاشته و اکنون Demon’s Souls یکی از بهترین بازی‌های ps5 است.

نورپردازی فوق‌العاده، باس‌های حجیم، جزئیات بافت و منظره خارق‌العاده، فضای بصری و گیم بازی را بسیار خاص کرده است. بازی Demon’s Souls بسیار سخت است. اما در عین سختی لذتی بی‌نظیر در انتظار شما است. بر خلاف دیگر بازی‌ها شما در خط داستانی قرار ندارید بلکه خودتان باید با سرک کشیدن در گوشه و کنار نقشه از اتفاقاتی که می‌افتد باخبر شوید. همچنین باید در میان صدها بار مردن و زنده شدن دوباره به دنبال پیروز شدن باشید.

بازی Demon’s Souls با گرافیک عالی ساخته شده است. بدون شک با داشتن مانیتور گیمینگ مناسب بی‌نهایت از فضای بازی لذت می‌برید. اگر قصد خرید مانیتور گیمینگ را دارید، حتما قبل از خرید راهنمای خرید مانیتور برای گیم و ادیت را مطالعه و سپس با اطلاعات کامل اقدام به خرید کنید.

8- Spider-Man: Miles Morales

Spider-Man: Miles Morales نیز مانند Demon’s Souls یکی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 است. با موفقیت بازی Spider-Man در پلی استیشن 4، انتظار می‌رفت که سری اسپایدر من در پلی استیشن 5 نیز با استقبال خوبی مواجه شود. دوستداران مرد عنکبوتی در بازی Spider-Man: Miles Morales با مایلز قهرمان داستان همراه می‌شوند تا از تاب بازی در شهر نیویورک لذت ببرند و از شهر نیز محافظت کنند.

سری Spider-Man: Miles Morales پیشرفت‌های بسیاری نسبت به سری‌های قبل خود داشته و با گجت‌ها، تله‌های جدید و گرافیک بسیار عالی، گشت و گذار در فضای برفی شهر نیویورک را بسیار لذت بخش کرده است. سرعت 60 فریم در ثانیه نیز جذابیت و محبوبیت بازی را دوچندان کرده است.

9- Death loop

Death loop ترکیبی جذاب از تیراندازی و مخفی کاری را در یک روز بی پایان ارائه می‌دهد. بازی Death loop یک بازی اول شخص است و در یک سرزمین خیالی و مرموز جریان دارد. شما در نقش کلت (Colt) خواهید بود. آدمکشی که حلقه زمانی بی‌پایانی گیر افتاده و به دنبال راهی برای شکستن حلقه است. طلسم حلقه با شکستن 8 هدف باز شده و کلت می‌تواند از چرخه زمان بیرون آید. در غیر این صورت اگر روز به پایان برسد، دوباره در نقطه شروع بازی خواهید بود و باید دوباره تمام مراحل را طی کنید.

10- Dying Light 2: Stay Human

بازیDying Light  اولین بار در سال 2015 عرضه شد و تاکنون با آپدیت‌های مختلف طرفداران بسیاری را با خود همراه کرده است. بازیDying Light  در سبک بقا و در یک فضای آخرالزمانی با جمعیت بسیاری از زامبی‌ها است. سری Dying Light 2: Stay Human بعد از مدت‌ها به بازار عرضه شد و با پیشرفت‌هایی که داشته طرفداران بسیاری را با خود همراه کرده است.

در این بازی شما در نقش آیدن کالدول در میان زامبی‌های بسیاری مبارزه می‌کنید. شما با حرکات و انتخاب‌هایی که دارید خط داستانی را تغییر می‌دهید و برای بقای خود می‌جنگید. روال بازی Dying Light 2: Stay Human تازه و جدید نیست اما با تغییرات و پیشرفت‌های چشمگیری که داشته در لیست بازی‌های مورد پسند ps5 قرار دارد.

آسان‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر خرید بازی‌های ps5 را با گامالوپ تجربه کنید!

در این مقاله 10 مورد از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 را که ارزش خرید را دارند معرفی کردیم. یکی از راه‌های مطمئن و قابل اعتماد برای خرید بازی‌های پلی استیشن خرید از گامالوپ است. گامالوپ همراه با تیم تخصصی از سال 1394 تاکنون در زمینه فروش بازی‌های پلی استیشن و دیگر محصولات گیم پلی در ایران فعالیت می‌کند.

شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید. پیشنهاد ما این است قبل از خرید بازی و دیگر محصولات گیم پلی از کارشناسان گامالوپ راهنمای و مشاوره بگیرید و با خیالی آسوده با بهترین قیمت اقدام به خرید کنید. گامالوپ در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته پیشتیبان شما است تا با آسودگی خاطر از بازی‌های خود نهایت لذت را ببرید.