Infinity Ward برای پاکسازی میدان نبرد در PS4 ، Xbox One و PC تلاش می کند آما سوال اینجاست که چگونه ؟ پس  تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

 

Infinity Ward به روزرسانی در مورد آنچه استودیو انجام می دهد را برای کمک  به پیدا کردن  متقلبان در Call Of Duty war zone  ارائه داده است

Infinity Ward گفت ، با نگاهی بیشتر به این ، ویژگی وعده داده شده در بازی “گزارش یک پخش کننده” به زودی ارائه می شود. به این معناست که زمان کشته شدن به دسته یک چیتر شما می توانید او را گزارش دهید  این از حالت های killcam و spectate در دسترس خواهد بود.

 

بازیکنان با صدای بلند نگرانی های خود را درباره وضعیت Modern Warfare و Warzone در رابطه با تقلب اعلام کرده اند ، اگرچه خیلی زود گفته می شود که آیا این اقدامات جدید مؤثر است یا خیر.

مسئله دیگر این است که Modern Warfare و Warzone دارای پشتیبانی متقابل بین کنسول و رایانه شخصی هستند به این معنی می باشد که تمام کاربران کنسول و رایانه های شخصی در یک محیط به بازی بپردازند  . از نظر تاریخی ، PC به دلیل ماهیت باز بودن این سیستم عامل نسبت به کنسول ها ، در جایی صورت می گیرد که بیشتر تقلب ها صورت می گیرد. برخی از بازیکنان کنسول برای کمک به مشکلات ،  ترجیح داده اند که ارتباط بین خود با رایانه های شخصی را قطع کنند و شما می توانید به راحتی این کار را از تنظیمات درون بازی انجام دهید.

 

قبلاً بیش از 70،000 متقلب را از Warzone ممنوع کرده است ، و این رقم هیچ گونه ممنوعیتی برای استاندارد Modern Warfare ندارد.

Infinity Ward گفت: “ما تماشا می کنیم. برای چیتر ها  تحمل صفر داریم.”

سند کامل سیاست های امنیتی و اجرایی Warzone تمام آنچه را که باید بدانید در مورد جرائمی است که می تواند شما را بن  یا بدتر کند ، بیان می کند

آخرین شماره های اکتیویژن نشان می دهد که وارزون حدود 50 میلیون بازیکن را جذب کرده است ، بنابراین از نظر آماری منطقی است که می توان تعداد زیادی متقلب در آن وجود داشته باشد. برای مقایسه در فضای نبرد رویال ، Respawn ، توسعه دهنده Apex Legends در مارس 2019 اعلام کرد که بیش از 350،000 بازیکن ممنوع کرده است ، رقمی که مطمئناً از آن زمان به بعد رشد کرده است.