بازی F1 22 جدیدترین ورژن معرفی شده از سری‌ بازی‌های فرمول یک است. این بازی که توسط شرکت معروف EA یا همان الکترونیک آرتز (سازنده سری بازی‌های فیفا) و استودیو بازی‌سازی Codemasters طراحی و معرفی شده است، طرفداران زیادی دارد.

در ادامه قصد داریم به بررسی بازی F1® 22 بپردازیم و آن را بررسی کنیم. در ادامه همراه گامالوپ باشید.

داستان بازی f1 22

داستان بازی F1 22

با توجه به توضیحاتی که هنگام معرفی بازی فرمول یک 2022 داده شد، این بازی با حضور بیشتر از 20 راننده و 10 تیم حرفه‌ای که لایسنس شده‌اند، منتشر خواهد شد. یک بخش F1 Life هم در این بازی وجود دارد که در آن می‌توانید زندگی رانندگان حرفه‌ای فرمول یک را تجربه کنید.

در صورتی که قصد دارید زندگی واقعی رانندگان فرمول یک را تجربه کنید، باید به بخش Carrier (F1 Life) بروید. بخش کریر به شما این امکان را می‌دهد که زندگی رانندگان فرمول یک را تجربه کنید و خود را به یک راننده حرفه‌ای تبدیل نمایید.

حالت‌های مختلفی که به تازگی الکترونیک آرتز به بازی F1® 22 اضافه کرده است، می‌تواند شما را برای ساعت‌های طولانی سرگرم کند.

گیم‌ پلی و گرافیک بازی F1 22

گیم‌ پلی و گرافیک بازی F1® 22

گرافیک بازی فرمول یک 2022 در سطح بالایی قرار دارد. در این بازی، مسابقات و رقابت‌های فرمول یک به صورت کاملا واقعی بازسازی شده است و به همین دلیل، شما شاهد گرافیک و کیفیت بالایی خواهید بود.

علاوه بر پیست‌هایی که در ورژن‌های قبلی وجود داشت، یک پیست بین‌المللی با نام پیست میامی نیز توسط الکترونیک آرتز به بازی اضافه شده است تا جذابیت‌های بازی دوچندان شود.

تمام صحنه‌های بازی اعم از صحنه‌های قبل از شروع مسابقه، هنگام مسابقه و بعد از اتمام مسابقه کاملا واقعی و با توجه به مسابقات فرمول یک طراحی شده است. این بازی با توجه به همین موارد، از حالت یک بازی شبیه‌سازی شده خارج و وارد فضای واقع‌گرایانه شده است.

هوش مصنوعی بازی F1® 22 هم نسبت به نسخه‌های پیشین بهبود یافته و همین مسئله باعث می‌شود که پلیرهای تازه‌ وارد هم بتوانند از بازی نهایت لذت را ببرند و ساعت‌ها سرگرم شوند.

طراحی پیست‌هایی که در نسخه‌های گذشته هم وجود داشت، با جزئیات بیشتری انجام شده است. در واقع پیست‌های موجود در این ورژن، (به غیر از پیست بین المللی میامی که به تازگی اضافه شده) نسخه آپدیت شده پیست‌های ورژن‌های قبلی هستند.

تغییرات زیادی در اتومبیل‌های موجود در این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی ایجاد شده است. این تغییرات موجب می‌شود تا فضای رانندگی با آن‌ها واقعی‌تر به نظر برسد و فضای مسابقه کاملا حس شود.

گیم پلی بازی F1® 22 بسیار جذاب و کاملا درگیرکننده خواهد بود؛ در سراسر این بازی شما هیجان را حس خواهید کرد و به همین منظور به هیچ عنوان از انجام آن برای ساعت‌های طولانی خسته نخواهید شد.

شما می‌توانید در این بازی آیتم و اتومبیل‌های مورد نظر خود را خریداری کرده و با دیگر افراد به رقابت بپردازید. اتومبیل‌ و آیتم‌های موجود در بازی فرمول یک 2022 نسبت به نسخه‌های گذشته تنوع بیشتری پیدا کرده است.

تاریخ انتشار بازی F1® 22

تاریخ انتشار بازی F1® 22

با توجه به صاحب‌نظران، این بازی در تاریخ 1 ژوئیه مصادف با دهم تیر ماه منتشر خواهد شد. البته باید توجه داشته باشیم که ممکن است مشکلاتی پیش بیاید و سازندگان با چالش‌هایی مواجه شوند و به همین منظور تاریخ انتشار بازی به تعویق بیوفتد.

بازی فرمول یک 22  برای چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شود؟

لازم به ذکر است که این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس (X)، ایکس باکس وان و البته کامپیوتر (PC) منتشر خواهد شد. شما می‌توانید این بازی را با استفاده از هدست واقعیت مجازی نیز تجربه کنید و فضای واقع‌گرایانه‌تری را بسازید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله به بررسی داستان، گیم‌پلی و گرافیک بازی F1® 22 پرداختیم و تاریخ انتشار آن را اعلام کردیم. اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های مسابقه‌ای و ورزشی هستید، بدون شک بازی فرمول یک 2022 می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. امیدواریم از انجام این بازی لذت ببرید.

شرکت بازی سازی : Electronic Arts