بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر

بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر

یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها برای گیمرها انتخاب بهترین بازی است. اما از سوی دیگر انتخاب بازی که ارزش صرف وقت و انرژی را داشته باشد بسیار سخت است. بر همین اساس تلاش می‌کنیم در این مقاله لیستی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر را به شما معرفی کنیم. تا به شما کمک کنیم که زمان و انرژی‌تان را برای اجرای بازی محبوب خود ذخیره کنید. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

The Elder Scroll Online، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های دانلود بازی انلاین برای کامپیوتر!

بازی The Elder Scrolls Online در سبک نقش آفرینی و در سال 2014 به بازار منتشر شده است. بازی The Elder Scrolls Online در قاره تمریل و حدود هزار سال قبل از الدر اسکرولز 5 قرار دارد. گیم پلی غیر خطی و هیجان‌انگیز The Elder Scrolls Online شما را با رویدادهای متفاوتی روبه رو می‌کند.

شما می‌توانید شخصیت‌های خود را از میان نژادهای مختلف انسان، الف، حیوانات انسان‌نما و غیره انتخاب کنید. همچنین بازی دارای 6 کلاس مختلف است. هر کدام از کلاس‌ها مهارت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. The Elder Scrolls Online با وجود گیم پلی هیجان‌انگیز یکی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر است. در ادامه همراه با گامالوپ دیگر بازی‌های پرطرفدار آنلاین کامپیوتر را معرفی می‌کنیم.

بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر

 

Warframe، بازی تفنگی انلاین برای کامپیوتر!

بازی Warframe در سبک نقش آفرینی و در  سال 2013 به بازار عرضه شده است. در Warframe شما کنترل شخصیتی با نام تنو را به عهده دارید. تنو یک مبارز باستانی است که پس از سال‌ها از خواب بیدار می‌شود. هنگام بیدار شدن از خواب باستانی متوجه می‌شود که دنیا در جنگ بین‌سیاره‌ای قرار دارد. شما مأموریت دارید در این نبرد سرنوشت ساز شرکت کنید.

با استفاده از سلاح مختلف با نام وار فریم به مبارزه می‌پردازید. همچنین علاوه بر مبارزه باید به فکر جمع کردن امتیازها باشید. با امتیازهای بیشتر می‌توانید تجهیزات تنو را بهبود دهید. در حال حاضر و با بهبود ورژن‌های جدید، Warframe به یکی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر تبدیل شده است.

اگر علاوه بر کامپیوترها از بازی بر روی کنسول‌های پلی استیشن نیز لذت می‌برید، می توانید آرشیو بازی‌های نقش‌آفرینی و اکشن پلی استیشن را نیز مشاهده کنید. البته فراموش نکنید برای خرید بازی‌های پلی استیشن باید ابتدا برای خرید اکانت قانونیps5 و PS4 اقدام کنید.

Rocket League، گزینه‌ مناسب دانلود بازی آنلاین چند نفره برای کامپیوتر کم حجم!

Rocket League یکمی از بازی های چند نفره آنلاین است. در Rocket League گیمرها می توانند به دو تیم چهار نفره تقسیم شوند و برای گل زدن به یکدیگر تلاش کنند.  در واقع بازی Rocket League یک بازی فوتبال خودرویی است که در جریان بازی باید یک توپ بزرگ را با خودروی خود وارد دروزاه تیم مقابل کنید.

خودرو ها می توانند به هوا پرش کنند و برای حمله ودفاع از دروزازه هایشان ضربه بزنند. بازی Rocket League با علاقمندان بسیاری که دارد در لیست بهتین بازی های کامپیوتری قرار گرفته است.

PUB: Battlegrounds، یکی از بهترین بازی‌های انلاین رایگان pc

بازی پابجی در واقع از بنیان‌گذاران سبک بتل رویال در بازهای ویدیوئی است. در بازی PUB: Battlegrounds  بیش از 1000 بازیکن به جزیره وارد شده و برای به دست آوردن سلاح و تجهیزات مختلف با هم به مبارزه می‌پردازند. هر چه جلو تر بروید محیط بازی شما کوچک تر شده و باید برای بقا بیشتر تلاش کنید.

گیم پلی عالی، بازی شوتر سوم شخص و گرافیک عالی باعث شده که پابجی در دسته بازی‌های باشد که علاقمندان بسیاری دارد. PUB: Battlegrounds یک بازی آنلاین، آفلاین، رایگان، پولی و چند نفره است. شما در هر صورت و با پلتفرم‌های متفاوت می‌توانید از بازی پابجی لذت ببرید. اگر با پلی استیشن پابجی را بازی می‌کنید با خرید پلاس اکسترا می‌توانید از مزایای شرکت سونی بهره‌مند شوید.

Deep Rock Galactic؛ بازی با سیستم تخریب عالی!

Deep Rock Galactic یک بازی چند نفره و آنلاین است که ابتدا در سال 2018 به بازار منتشر شده است. در ابتدا مشکلات بازی بسیار بود. اما در سال‌های اخیر اصطلاحاتی اساسی در بازی رخ داده است. سلاح‌ها، محیط بازی و دشمنان به خوبی طراحی شده‌اند. سیستم تخریب فوق‌العاده آن باعث شده تا گیمرها نمرات خوبی به این بازی بدهند. با توجه به اصطلاحات اساسی، در حال حاضر بازی Deep Rock Galactic در دسته بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر قرار دارد.

Valorant، یکی از بهترین بازی‌های قهرمان‌محور و جذاب چند نفره!

 Valorant، یکی از بهترین بازی‌های قهرمان‌محور و جذاب چند نفره!

بازی اول شخص Valorant در سال 2020 به بازار عرضه شده است. ولورانت یک بازی شوتر اول شخص و قهرمان‌محور است. شما می‌توانید در نقش یکی از کاراکترهای بازی که Agents نامیده می‌شوند در کشور و فرهنگ های مختلف بازی را تجربه کنید. در ابتدای بازی یک سلاح و مهارت‌های ویژه‌ای در اختیار دارید و در ادامه از طریق پرداخت‌های دورن بازی می‌توانید سلاح و مهارت‌های جدید را خریداری کنید.

در حالت چند نفره بازی، شما می‌توانید در یکی از گروه‌های پنج نفره حمله یا دفاع قرار گیرد و برای پیروزی به مبارزه بپردازید. با وجود سلاح‌های خاص، گرافیک عالی، و مهارت‌های فوق‌العاده، Valorant در لیست بهترین بازی‌های آنلاین و چند نفره کامپیوتر قرار دارد.

اگر قصد هزینه کردن برای بازی‌های کامپیوتری را ندارید، می‌توانید مقاله لینک شده بهترین بازی‌های استیم رایگان را مطالعه کنید.

Warzone، دانلود بازی آنلاین برای کامپیوتر رایگان را از دست ندهید!

بازی Warzone یک بازی رایگان و آنلاین به سبک بتل رویال است. نصب بازی Warzone رایگان است. اما برای خرید اقلام آرایشی می‌توانید هزینه کنید. Warzone علاقمندان بسیاری دارد و برای کنسول‌های پلی استیشن نیز سازگار است.

اگر پلی استیشن دارید می‌توانید لیست بهترین بازی‌های رایگان پلی استیشن را نیز مطالعه کنید. اگر هم قصد خرید PS دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مقاله لینک شده راهنمای خرید پلی استیشن را حتما مطالعه کنید.

Call of Duty: Black Ops Cold War، بازی انلاین کامپیوتر بدون نصب!

آخرین نسخه از سری معروف Black Ops در فرنچایز Call of Duty، قطعا یکی از بهترین بازی‌های آنلاین برای رایانه شخصی است. Call of Duty: Black Ops Cold War یک بازی چند نفره و آنلاین است که لذت بازی کالاف را برای شما دو چندان می‌کند.

حالت‌های بازی متفاوت و نقشه‌های متعدد، تنوع بازی را بالا برده و مسابقات مرگ را هیجان‌انگیز می‌کند. در Call of Duty: Black Ops Cold War شما برای به دست آوردن سلاح‌های حرفه‌ای‌تر تلاش می‌کنید و با حرفان به مبارزه می‌پردازید. کمتر گیمری در سراسر دنیا وجود دارد که بازی کالاف دیوتی را نشناسد. گیم پلی و گرافیک کلاف دیوتی بسیار عالی است و محبوبیت بسیاری در میان گیمرها دارد. Call of Duty یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید، کامپیوتر و پلی استیشن است.

Apex Legends، بازی استراتژیک و قدرتی!

Apex Legends بازی دیگری است که به سرعت در دنیای بازی‌های آنلاین به محبوبیت رسیده است. این بازی در فوریه 2019 توسط EA منتشر شد و برای رایانه‌های شخصی و سایر کنسول‌های بازی توسعه یافته است.Apex Legends بازی بتل رویال به سبک Fortnite است.

20 تیم سه نفره یا 30 تیم دو نفره در Apex Legends وجود دارد. شما در یک تیم سه نفره بازی می‌کنید. در یک جزیره دور افتاده فرود می‌آیید. حال باید به جستجو انواع و تجهیزات بپردازید و برای مبارزه با دیگر بازیکنان آماده شوید. هر چه جلوتر بروید محیط بازی کوچکتر و سخت‌تر می‌شود. شما باید جان سالم به در ببرید.

کاراکترهای بسیار زیاد بازی، قدرت استراتژیک و تنوع سبک‌های بازی را بالا برده است. گیم پلی عالی، گرافیک خوب، روایت گیرا و جذاب باعث شده که بازی Apex Legends در دسته بهترین بازی‌های آنلاین قرار گیرد.

بهترین بازی های آنلاین در فروشگاه گامالوپ

لیست بهترین بازی‌های آنلاین و آفلاین کامپیوتر را از مجموعه گامالوپ بخواهید!

در این مقاله فهرستی از بهترین بازی‌های آنلاین کامپیوتر را معرفی کردیم. اگر به دنبال بازی کامپیوتری خاصی می‌گردید یا آرشیو بزرگی از بازی‌های ویدیوئی را می‌خواهید؛ با کارشناسان گامالوپ ارتباط بگیرید. علاوه بر وبسایت gamaloop.com شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های 06152370253 و 09302227675 با متخصصین مجموعه بزرگ گامالوپ تماس بگیرید.

مجموعه گامالوپ همراه با تیم تخصصی خود از سال 1394 تاکنون در زمینه فروش کنسول‌های پلی استیشن، اکانت قانونی، گیفت کارت پلی استیشن، جدیدترین بازی‌های پلی استیشن، معرفی بهترین و جدیدترین بازی‌های سال، برخی لوازم جانبی گیم و دیگر محصولات گیم پلی فعالیت می‌کنند. همراه با گامالوپ از بازی‌های خود لذت ببرید.